De weg vooruit

begint hier >>

Verder werken aan een warme en sterke gemeente

De voorbije legislatuur zijn we het engagement aangegaan om met open communicatie en in overleg met mensen beleid te voeren. Hierbij hebben wij steeds de toekomst voor ogen gehouden en hierin geïnvesteerd. Wij gaan dan ook voor een langetermijnvisie met eerlijke en duidelijke standpunten en beslissingen. Op die manier hebben we tal van projecten binnen onze gemeente kunnen realiseren waaronder: een nieuwe kinderopvang in Westmeerbeek, verbinding liniebrug tussen Hulshout en Houtvenne, heraanleg Vennekensstraat, uitbreiding parking sporthal, heraanleg Paalsteenstraat en Peerdekerkhofstraat, nieuwe speeltuinen in Hulshout en Houtvenne, de aanplanting van een speelbos,…. Daarnaast staan er ook al heel wat projecten klaar in de startblokken en is de vernieuwing van de dorpskern van Hulshout van start gegaan. Ondanks de gedane investeringen zijn we nog steeds financieel een gezonde gemeente. Maar ons werk is nog lang niet af en samen met jullie willen we dan ook verder werk maken van de toekomst van Hulshout.

CD&V kiest resoluut voor de weg vooruit, waarin we samen werken aan een warme gemeente voor al onze inwoners. We gaan voor een betrokken samenleving, met een geëngageerde politiek van en voor mensen.

De weg vooruit is kiezen voor een politiek die niet zoekt naar zondebokken, maar naar oplossingen. Een politiek die de levenskwaliteit verbetert van iedereen, zonder onderscheid. Een politiek die meer dan ooit lokaal begint, in onze buurt, in onze gemeente.

En die weg vooruit begint bij ieder van ons.

CD&V staat klaar met een sterke ploeg: mensen die het beste van zichzelf willen geven om samen verder te geraken en verder te werken aan de toekomst van Hulshout.

Wij laten u graag kennis maken met het programma van CD&V Hulshout voor de komende legislatuur.